Jumat, 19 Januari 2024

Ajaib betul, elektrik terputus sejak 2016, tiba-tiba tahun 2022 bil elektrik penduduk emas ini meningkat setiap bulan.

 


Seorang penduduk emas yang sakit, Jiran berkata dia gila, hidup sangat miskin dan bersendirian di Malaysia, tidak mampu membayar elektrik dan air mulai 2016.

Sejak itu bekalan elektrik dan air terputus. Ketika itu, masih belum ada kenaikan bil air dan elektrik, tetapi yang mengejutkan, pada tahun 2022 ini, bil elektrik penduduk Emas ini akan meningkat setiap bulan, wow...

mujur bil airnya tidak naik, setiap hari mengharapkan hujan untuk mendapatkan air, ada yang cuba menghantar surat ke tnbcareline, meminta bantuan untuk membuat pemeriksaan di rumah penduduk emas ini, kenapa bilnya naik ajaib. pada tahun 2022 walaupun bekalan elektrik telah diputuskan oleh tnb dari tahun 2016.

Surat itu dijawab oleh orang yang berbeza, setiap kali dijawab oleh orang yang berbeza, pelapor itu harus memberitahu dari awal masalah yang dihadapi oleh penduduk emas ini.

Jawapan orang jahat ini (Suhaira, Dhruva, Noraiman, Jaidi Ampalus, Danial Haikal) sungguh menyakitkan hati dan tidak berperikemanusiaan, mereka memberikan jawapan yang sama iaitu akaun tnb masih aktif dan menyuruh orang emas datang ke kedai tnb. untuk menyelesaikan semua pembayaran. Jadi dengan apa dia membayar? 

Bil elektrik penduduk emas ini menggunakan nama arwah bapanya, dia sudah tidak berkeluarga, sejak ayahnya meninggal dunia, dia sangat daif dan keadaan rumahnya sangat menyedihkan, berbau busuk, kotor dan membimbangkan, dia tidak tahu. apa nak buat dengan bil selain minta belas kasihan.kawan tolong bayar,

Tidak ada komentar :

Posting Komentar

Catatan: Hanya anggota dari blog ini yang dapat mengirim komentar.